דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החידוש האחרון בגוגל - מתייחסים לפריסת המסך שלכם 

מאת    [ 24/01/2012 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 3629 פעמים ]

כמשווקים באינטרנט, אנחנו כבר הרבה זמן יודעים שעל מנת להצליח לשווק באופן יעיל במנועי חיפוש -

צריך לחשוב על המשתמש.

למה?

כי מאות מהנדסי התוכנה של גוגל יושבים ימים כלילות על מנת להיטיב עם אותו המשתמש,

וכי בסופו של דבר - מטרת האלגוריתם של גוגל הנה שירות טוב יותר לגולש,

והפנייה לאתרים שיתנו את המענה הטוב ביותר לשאילתה של הגולש.

 

כך - כאשר משווקים באינטרנט חושבים על הגולש, ולא על מנוע החיפוש, הם מצליחים לפעמים להקדים בצעד אחד את מנועי החיפוש - ולהיות שם גם, ואולי בעיקר אחרי שינויים והתפתחויות באלגוריתם.

 

השבוע - בישר לנו הבלוגר הראשי של גוגל - מאט קאטס,

על שינוי ספציפי באלגוריתם - שמטרתו גם היא להיטיב עם הגולד, ומתייחס בעיקר לממשק האתר או דף הנחיתה.

לינק לפוסט המקורי

 

ומה הוא מספר?

הוא מספר שהשינוי האחרון באלגוריתם החיפוש של גוגל - מתייחס לעניין של יחס שבין מודעות או פרסומות לבין תוכן בדף, ובמיוחד בחלק הדף שנמצא לפני הסקרול הראשון,

או בשפה המקצועית 

above the fold.

 

ומה במסגרת השינוי?

- דפים אשר "דוחפים" את כותרת הדף והתוכן שלו למקום נמוך יחסית בדף, דפים אשר מעדיפים קודם להציג פרסומת - יקבלו סוג של ענישה מגוגל, וידורגו נמוך יותר.

 

ובמילים של קאטס:

So sites that don’t have much content “above-the-fold” can be affected by this change. If you click on a website and the part of the website you see first either doesn’t have a lot of visible content above-the-fold or dedicates a large fraction of the site’s initial screen real estate to ads, that’s not a very good user experience. Such sites may not rank as highly going forward.

ובתרגום חופשי:

אתרים שלא מציגים הרבה תוכן לפני הסקרול ישולים להיפגע משינוי זה. אם אתה מקליק על תוצאה בגוגל, והמסך הראשון שאתה רואה אינו מציג הרבה תוכן לפני הסקרול הראשוןת או מקדיש חלק גדול מהמסך למודעות, זו לא חווית משתמש טובה. אתרים כאלה עלולים לקבל דירוג נמוך יותר בגוגל לאחר העדכון.

 

ומה אתם יכולים לעשות?

פשוט מאוד- להסתכל על האתר שלכם בתצוגה סטנדרטית של דפדפן (רזולוציה 1024), ולהבין איפה אפשר לשפר - איזה תוכן אפשר להעלות גבוה יותר, ואילו מודעות אפשר להוריד בדף.

בהצלחה!

 

 

מיכל מורנו הנה מנהלת פרוייקטים בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט ועורכת ראשית באתר מאמרים - הספרייה הגדולה בישראל להפצת מאמרים לשימוש חופשי ברשת האינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב